1403/01/31

برگزاری سمینار بین المللی داوری پرورش اندام با حضور رییس کمیته داوران جهانی/ جبلی: داوران بین المللی باید با قوانین جدید آشنا شوند

مشاور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری سمینار به روز رسانی داوران بین المللی همزمان با برگزاری مسابقات جهانی 2022 در تهران خبر داد.

امید جبلی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری سمینار داوری بین المللی پرورش اندام همزمان با برگزاری مسابقات جهانی 2022 در تهران اظهار داشت: از آنجایی که در برخی از قوانین داوری فدراسیون جهانیIFBB  تغییراتی اعمال شده و با توجه به شرایط سالهای اخیر و وجود بیماری کرونا و برگزار نشدن برخی مسابقات داوران نتوانسته اند با قوانین جدید آشنا شوند. برگزاری مسابقات جهانی در ایران فرصتی فراهم کرده تا این امر برای افرادی که شرایط حضور در مسابقات بین المللی در سال های اخیر را نداشته اند جهت آشنایی با قوانین در این رویداد بزرگ حضور پیدا کنند.

وی افزود: به این منظور امور بین الملل داوری فدراسیون در نظر دارد سمیناری تحت عنوان به روز رسانی داوران بین المللی در تاریخ 16 آذرماه با حضور پاول فیلبورن، رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی برگزار کند که حضور در آن برای کلیه داوران بین المللی الزامی است.

جبلی در پایان گفت: داوران بین المللی جهت ثبت نام و حضور در این سمینار می بایست با مصطفی روشن با شماره ۰۹۱۲۲۰۱۹۴۷۶ در ارتباط باشند.