1403/02/05

آئینی: قسمت این بود به آسیایی نروم و قهرمان جهان شوم/ با عزت رفتم و با احترام برگشتیم

قهرمان دسته پنجم فیزیک کلاسیک جهان گفت: وقتی نام من را به عنوان قهرمان اعلام کردند تمامی خاطرات و سختی های که کشیدم جلوی چشمانم آمد و همین باعث شد گریه کنم. 

تیمور آئینی قهرمان فیزیک کلاسیک جهان در مسابقات 2022 اسپانیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  اظهار داشت:  سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بود و تیم های مدعی با همه توان خود در این مسابقات حاضر بودند. شرایط من کار را برایم دشوار کرده بود. سخت است شما هم ورزشکار باشید و خود را برای مسابقات آماده کنید و هم سرباز باشید. خدا را شکر من سرباز قهرمان هستم و در محل خدمت با من همکاری می کنند تا بتوانم در مسابقات شرکت کنم.

وی افزود: برای حضور در مسابقات آسیایی کلی زحمت کشیدم و به هر دری زدم، متاسفانه نشد تا در مسابقات حضور پیدا کنم. آن زمان برخی از دوستان گفتند حتما خیری در کار بوده است و خودت را اذیت نکن. خدا را شکر در مسابقات جهانی مزد زحمات خود را گرفتم و صاحب مدال طلا شدم. وقتی نام من را به عنوان قهرمان اعلام کردند تمامی خاطرات و سختی های که کشیدم جلوی چشمانم آمد و همین باعث شد گریه کنم. 

قهرمان جهان خاطرنشان کرد: من فکر می کردم امسال نمی شود به مسابقات جهانی برویم. مخصوصا خودم که شرایط سختی را داشتم. باید بگویم دکتر نصیرزاده کار بزرگی را انجام داد و ایران با تیم کاملی در مسابقات جهانی حاضر شد و آب در دل کسی تکان نخورد. جا دارد از همه، از رئیس فدراسیون تا مربیان و عوامل تیم ملی تشکر کنم که اگر زحمات آنان نبود این تیم نمی توانست مقتدرانه قهرمان جهان شود. با عزت رفتم و با احترام بازگشتیم.