1403/01/31

حسینی : ورزشکار به تنهایی نمی تواند موفق شود / از اول به دنبال کسب عنوان اوورالی بودم

اووال فیزیک کلاسیک جهان گفت: نزدیک به 2 سال است که رژیم هستم و این موضوع خودش برای من یک سبک زندگی شده است.

ایوب حسینی قهرمان و اوورال فیزیک کلاسیک جهان در مسابقات 2022 اسپانیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  گفت : مسابقات در سطح بالایی بود و تمامی تیم ها و ورزشکاران با آمادگی بالایی در این رقابت ها حضور داشتند. از روزی که برای حضور در رقابت ها کار خود را شروع کردم فقط و فقط به دنبال قهرمانی بودم. بعد از مسابقات عجمان رویای کسب عنوان اوورالی را نیز داشتم. خدا را شکر در مسابقات جهانی اسپانیا هم توانستم قهرمان شوم و هم در میان قهرمانان فیزیک کلاسیک موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان شدم.
وی در خصوص کسب عنوان قهرمانی جهان در حالی که در آسیا به مدال نقره رسید اظهار داشت: متاسفانه در مسابقات آسیایی IFBB  تصمیم گرفت تا برخی از دسته های فیزیک کلاسیک را با هم ادغام کند .از همین رو من مجبور بودم با قد کمتر و وزن پایین تر در دسته سه با کسانی رقابت کنم که از نظر وزنی و قدی از من بالاتر بودند به همین خاطر من نتوانستم در آسیا قهرمان شوم. اکنون که فیلم های مسابقات آسیایی را نگاه میکنم مى بينم می توانستم در آسیا نیز قهرمان شوم. من هیچ اعتراضی نکردم و هر وقت نتوانستم نتیجه بگیرم به خودم گفتم حتما جایی کم گذاشتم كه نتواستم نتیجه مورد نظر خود را بگیرم و برای رقابت بعدی تلاش خود را بیشتر کردم.
قهرمان فیزیک کلاسیک جهان در خصوص فشردگی رقابت ها و رژیم های سختی که داشته، بيان داشت: به هر حال این برای هر ورزشکاری که به صورت حرفه ای کار می کند یک روند طبیعی است و عادت می شود. غالب ملی پوشانی که در اسپانیا حضور داشتند نزدیک به یک سال رژیم بودند. من نزدیک به 2 سال است که رژیم هستم و این موضوع خودش برای من یک سبک زندگی شده است و نمی توانم رژیم نباشم. فقط زمانی که مسابقات نیست این رژیم سبک می شود ولی همچنان ادامه دارد.
حسينى در پايان اضافه كرد: ورزشکار خودش به تنهایی نمی تواند به موفقیت برسد و عواملی در پشت صحنه هستند که اگر نباشند موفقیتی حاصل نمی شود. حقیقتا در این مسابقات آسیایی و جهانی فدراسیون و دکتر نصیرزاده سنگ تمام گذاشتند. مربیانی نیز که حضور داشتند دلسوز بوده و همه جوره پای کار ملی پوشان بودند. فدراسیون نیز هیچ چیز برای ما كم نگذاشت و همه جوره هواى ما را داشت. انشاالله بتوانيم با مدال ها و افتخاراتی كه كسب می كنيم زحمات فدراسيون و مربيان را جبران کنیم.