1403/01/09

پورابراهیمی: فدراسیون بدنسازی جزو موفق ترین فدراسیون های کشور است/ کرمان آماده اخذ میزبانی های بین المللی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بدون کوچک‌ترین مسئله‌ای بتوانیم مسابقات آسیایی پرورش‌اندام را به میزبانی کرمان برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمدرضا پورابراهیمی در آیین معارفه اعضا و ارکان این هیئت گفت: این دوره مدیریت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با توجه به فعالیت‌هایش موفق‌ترین فدراسیون‌ بعد از انقلاب است. چندی قبل هم تیم ملی پرورش اندام با اقتدار به عنوان قهرمانی جهان رسید که رسیدن این تیم به چنین عنوانی با نام کاروان امام رضا(ع) بسیار ارزشمند بود. در دنیای ورزش، امروزه اینطور نیست که یک تیم راحت بتواند در میان بیش از 100 کشور دنیا قهرمان شود. حتی رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام هم که به ایران آمده بود و با او صحبت می کردم، او نیز از اقتدار ورزشکاران ایرانی تمجید می کرد. 

وی به تصویب برگزاری مسابقات جام شهید سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: در هیات رئیسه فدراسیون برگزاری هرساله جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تصویب کردیم. امسال هم هیات کرمان هم میزبان شد و مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد که باید از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر ویژه کنم. ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و این نامگذاری باعث می‌شود نام و یاد این بزرگواران تا ابد در یادها زنده بماند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پرورش‌اندام ورزش پرمخاطبی است، گفت: به آقای نصیری گفتم هرچه می‌توانید این رشته را توسعه دهید تا جوانان به راحتی بتوانند وارد این ورزش شوند. انتظار ما از فدراسیون این است که حمایت جدی‌تری از هیات استان کرمان صورت گیرد و ورزشکاران کرمانی پشتیبانی بیشتری شوند.

پورابراهیمی اضافه کرد: مسابقات جوانان جهان چند روز دیگر و مسابقات آسیایی مچ اندازی اوایل سال آینده در ایران برگزار می‌شود. سعی می کنیم یک میزبانی بین المللی را در یک سال پیش رو در کرمان برعهده بگیریم. اگر میزبانی به کرمان اعطا شود در حمل‌ونقل هوایی هم می‌توانیم زیرساخت‌های لازم را برای ورود ورزشکاران و مربیان فراهم کنیم. مسائل مربوط به وزارت امور خارجه را هم پیگیری خواهم کرد که کوچک‌ترین مشکلی پیش نیاید.

وی در ادامه ضمن تشکر از کامران صنعتی به جهت تلاش‌هایش در هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام کرمان گفت: یاد می‌کنیم از حاج محمد صنعتی که همواره همراه و همیار ورزش بودند و مجددا تبریک می‌گویم به آقای صنعتی که به عنوان رئیس جدید هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان انتخاب شدند. از زحمات آقای پاریزی هم به صورت ویژه تشکر می‌کنم که خدمت وزیر ورزش هم به تلاش‌ها و کار شبانه‌روزی ایشان اشاره کردم. امیدوارم اهدای احکام جدید سرآغازی برای برداشتن گام‌های بزرگ در هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان باشد.