1403/02/01

تلخابی: قم آماده میزبانی از رویدادهای فدراسیون بدنسازی است/ راه اندازی لیگ در پرورش اندام و پاورلیفتینگ کار هر کسی نبود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: با توجه به نزدیکی قم به پایتخت ما می توانیم در استان پذیرای مسابقات و برنامه های مدنظر فدراسیون باشیم.

مجید تلخابی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم اظهار داشت: بعد از پایان یافتن ریاست دوره قبلی بنده به عنوان سرپرست هیات استان قم انتخاب شدم تا شرایط را برای برگزاری انتخابات این هیات فراهم کنم. خدا را شکر بعد از نام نویسی از نامزدها در شهریورماه انتخابات در 2 آذر برگزار شد و اعضای مجمع با قاطعیت به بنده اعتماد کردند و من را به عنوان رئیس هیات انتخاب کردند که امیدوار هستم بتوانم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی بدهم.

وی در مورد برنامه های خود برای اداره هیات استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه من در گذشته نیز رئیس هیات استان بودم و با همکاری دوستان توانستیم شرایط را تغییر دهیم، همیشه بر این باور بودم هیات ما نیاز ندارد که همیشه دستش در جیب اداره کل ورزش و جوانان باشد و به نظرم این در شان ورزش ما و ورزشکاران نیست که برای پول گردنشان را کج کنند و کاسه چه کنم چه کنم در دست بگیرند. با توجه به نزدیکی قم به پایتخت ما می توانیم در استان پذیرای مسابقات و برنامه های مدنظر فدراسیون باشیم و در این خصوص صحبت هایی با آقای نصیرزاده داشته ایم که کاملا مثبت بوده است. امیدوارم با همکاری دوستان و فدراسیون جامعه پرورش اندام استان قم را از این سکون خارج کنیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در پایان گفت: در زمان حضور آقای نصیرزاده در دانشگاه پیام نور و بخش آموزش فدراسیون من با ایشان همکاری داشته ام و به شرایط کار با ایشان واقف هستم. می دانم ایشان یک مدیر پرانرژی و خستگی ناپذیر و کاربلد هستند. حضور مقتدرانه تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی و برگزاری مسابقات لیگ در رشته پرورش اندام و پاورلیفتینگ که حالا ورزشکاران را بیش از گذشته به درآمدزایی در این رشته ها امیدوار کرده است، کار هر کسی نیست اما تیم فعلی فدراسیون شرایط را به خوبی تغییر داده اند و امیدوارم جامعه پرورش اندام و ورزش های قدرتی به چیزی که استحاقشان هست، برسند.