1403/02/04

حضور رافائل در کمپ تیم های ملی کشتی/ سانتونخا: تا به حال چنین امکاناتی را در هیچ جای دنیا ندیده بودم

رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام، صبح امروز در محل کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافت و با رییس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی  پرورش اندام ایران ضمن بازدید از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی،دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست رافائل سانتونخا گفت: تا به حال به کشورهای زیادی در دنیا سفر کردم، اما چنین امکاناتی را ندیده بودم. از اینکه با شما به عنوان قهرمان المپیک دیدار کردم، خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در آینده همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

همچنین علیرضا دبیر با خوشامدگویی به رافائل سانتونخا، گفت: خوشحالم که رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی بازدید کرد. این باعث افتخار ماست. اگر فدراسیون پرورش اندام ایران بخواهد میزبانی مسابقات بزرگسالان قهرمانی جهان را اخذ کند، فدراسیون کشتی نهایت همکاری را خواهد داشت و این کمپ را با تمامی امکانات در اختیار ورزشکاران قرار می دهد. 

گفتنی است؛ در پایان این نشست، رافائل سانتونخا با همراهی علیرضا دبیر و عبدالمهدی نصیرزاده در مقبره شهدای گمنام واقع در فدراسیون کشتی حاضر شد.