1403/01/30

شرلین: میزبانی ایران از مسابقات جهانی بی نظیر بود/ قطعا از این پس بیشتر به ایران سفر می کنم

میخائیل شرلین ورزشکار روسی حاضر در مسابقات جهانی تهران، از سطخ بالای برگزاری این رقابت ها و میزبانی خوب ایران ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، میخائیل شرلین ورزشکار روسی که فعلا به خاطر جنگ بین کشورش و اوکراین زیر پرچم فدراسیون جهانی مسابقه می دهد، با حضور در محل فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران دیدار و گفتگو کرد.

شرلین در خصوص مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان 2022 تهران گفت: از سفر به ایران و تهران خیلی خوشحال هستم. این مسابقات یک اتفاق بی نظیر برای من بود و بسیار شادمان هستم که توانستم در این رقابت ها حضور پیدا کنم. ایران میزبان شایسته ای برای این رقابت ها بود؛ برنامه ریزی و سازماندهی مسابقات بسیار خوب بود و همه چیز سر وقت و با برنامه انجام شد. همچنین  باید بگویم ورزشکاران خوبی در این رقابت ها حضور داشتند که همین موضوع باعث شد سطح کیفی مسابقات بالا برود و من افتخار می کنم که توانستم در این مسابقات حضور داشته باشم.

وی در خصوص تجربه سفر به تهران و کشور ایران اظهار داشت: همیشه شنیده بودم که مردم ایران مهمان نواز هستند و باید بگویم در این سفر به چشم این موضوع را دیدم و لمس کردم. مردم ایران با من و هم تیمی هایم و سایر ورزشکاران رفتار دوستانه و صمیمانه ای را داشتند. در جریان مسابقات نیز مسئولان برگزاری رفتار خوبی با ورزشکاران داشتند و مثل یک خانواده در کنار هم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات سخت تلاش کردند. امیدوارم ارتباط من با ایرانی ها ادامه داشته باشد و سفرهای بیشتری را به این کشور زیبا داشته باشم.