1403/01/10

آماده باش به ورزشکاران فیتنس چلنج بانوان/ شاه محمدیان: مسابقات داخلی و بین المللی در پیش است

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی در رشته فیتنس چلنج بانوان در ماههای پیش رو خبر داد.

نسرین شاه محمدیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه فدراسیون برای برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان قهرمانی کشور اظهار داشت: اولین دوره این رقابت ها سال گذشته برگزار شد و شاهد استقبال خوبی از سوی بانوان بودیم. فیتنس چلنج به عنوان یک رشته نو که به دور از مواد نیروزا فعالیت خود را پیگیری می کند، با استقبال خوبی از سوی بانوان در سراسر کشور مواجه شده است. بر همین اساس فدراسیون در صدد است تا به زودی دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی بانوان کشور را برگزار نماید.

وی افزود: طی روزهای آینده بخشنامه این مسابقات به هیات های استانی ابلاغ می شود و زمان و مکان دقیق رقابت ها را مشخص خواهیم کرد. ورزشکارانی که در یک سال اخیر دائما پیگیر برگزاری مسابقات بودند، می توانند تمرینات خود را جدی تر دنبال کنند چون یک مسابقه بزرگ در سطح کشور پیش روی ما خواهد بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور هم برای بانوان برنامه هایی خواهیم داشت. طبق مذاکراتی که با رییس فدراسیون داشتیم و هماهنگی هایی که با فدراسیون جهانی به وجود آمده، به دنبال این هستیم که مسابقات فیتنس چلنج بانوان را در برنامه رقابت های مستریونیورس که از 29 بهمن تا 2 اسفند 1401 به میزبانی کشورمان برگزار می گردد، جای دهیم. این یک اتفاق بزرگ و یک فرصت استثنایی برای بانوان خواهد بود تا بتوانند برای اولین بار در کشور خودشان حضور در یک مسابقه بین المللی سطح بالا را تجربه کنند.