1403/01/09
طی نامه هایی جداگانه صورت گرفت؛

تقدیر و تشکر روسای فدراسیون های روسیه و اسلواکی از میزبانی شایسته فدراسیون بدنسازی ایران

روسای فدراسیون های بدنسازی روسیه و اسلواکی در نامه هایی جداگانه به رییس فدراسیون ایران، از میزبانی شایسته کشورمان از مسابقات جهانی 2022 تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون بدنسازی ایران از 16 لغایت 20 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان همزمان سه رویداد جهانی با حضور 24 کشور از سراسر جهان بود.

بعد از پایان این رویداد روسای فدراسیون های اسلواکی و روسیه که نمایندگان آن ها در تهران حاضر شده بودند، در نامه هایی جداگانه به عبدالمهدی نصیرزاده از میزبانی شایسته ایران تقدیر و تشکر کردند.

 

در نامه رییس فدراسیون اسلواکی آمده است:

 

جناب آقای نصیرزاده

 

بسیار متشکرم که شرایطی فراهم شد تا تیم اسلواکی در این رویداد ورزشی برجسته شرکت کند.  مسابقات قهرمانی جهان با سطح بسیار بالایی برگزار شد. بابت میهمان‌نوازی و میزبانی فوق‌العاده شما متشکریم. این رقابت‌ها به یک تجربه فراموش‌نشدنی برای تمام اعضای تیم ما تبدیل شده‌است.

همچنین از دعوت جنابعالی برای مسابقات جاری در سال ۲۰۲۳ به میزبانی ایران متشکریم. معتقدم به زودی فرصت دیدار با شخص شما برای من اتفاق خواهد افتاد.

مجددا بابت همه چیز متشکرم.

 

با احترام

Boris Misna

ریاست فدراسیون فیتنس، بدنسازی و پاورلیفتینگ اسلواکی

 

 

همچنین در نامه رییس فدراسیون روسیه نیز آمده است:

 

جناب آقای عبدالمهدی نصیرزاده

ریاست محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران

 

احتراما از جانب فدراسیون روسیه تشکر خود را برای میزبانی فوق‌العاده شما در مسابقات جهانی قهرمانی جوانان و جام جهانی پیشکسوتان اعلام می‌دارم. این یک افتخار بزرگ برای ورزشکاران روسی بود تا در کنار ورزشکاران ایرانی که از قویترین‌ها در سطح جهان هستند، به رقابت بپردازند.

بابت خوش‌آمد‌گویی گرم و پذیرایی شما از تیم روسیه در تهران بسیار متشکریم. ورزشکاران ما از این مسابقات خاطرات بسیار خوبی دارند.

باعث افتخار است که فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام روسیه با فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ایران همکاری داشته باشد.

مفتخر خواهیم بود اگر پذیرای تیم ایران در مسابقات “Serbian Power Show” که مقرر است در کشور روسیه، شهر کراسنویارسک مورخ ۳۱ مارس الی ۲ آپریل سال ۲۰۲۳ میلادی برگزار گردد، باشیم.

 

با تشکر و احترام

ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام روسیه

Alexander Vishnevskiy