1403/01/30
با حضور نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی؛

مراسم افتتاحیه دومین دوره مدیریت ورزشی و رهبری در ورزش زنان برگزار شد

مراسم افتتاحیه دومین دوره مدیریت ورزشی و رهبری در ورزش زنان با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و نایب رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز یکشنبه 27 آذرماه و با حضور مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، نسرین شاه محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شرکت کنندگان دوره، مراسم افتتاحیه دومین دوره مدیریت ورزشی و رهبری در ورزش زنان (جانشین پروری) برگزار شد.

دوره مذکور که شرکت کنندگان آن را نواب رئیس و دیگر مسئولین خانم فدراسیون های ورزشی، نخبگان ورزشی، اساتید دانشگاهی و مدیران خانم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل می دهند، طی هفت جلسه آموزشی برگزار خواهد شد که 11 دی ماه نخستین جلسه خواهد بود.

در جریان این مراسم و پس از صحبت های مهین فرهادی زاد در رابطه با وظایف و اهداف تشکیل کمیسیون زن و ورزش که از کمیسیون های فعال و تحت پوشش کمیته ملی المپیک و با هدف ارتقاء فعالیت های ورزشی و توسعه ورزش زنان مجموعه فعالیت های خود را دنبال می کند، مریم کاظمی پور و سید مناف هاشمی به سخنرانی پرداختند.

نیازهای آموزشی در ورزش زنان، اهمیت و ضرورت برگزاری دوره های اینچنینی، شناسایی استعدادها، جانشین پروری، ثبات حضور بانوان در عرصه ورزش و .... از جمله موضوعاتی بود که کاظمی پور توضیحاتی را در خصوص آن ارائه کرد.

در ادامه سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در ارتباط با موضوعیت ورزش زنان و همچنین سیاست و برنامه های این کمیته در خصوص ورزش زنان نکاتی را به حاضرین ارائه کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این دوره آموزشی که طی روزهای 11 دی، 25 دی، 9 بهمن، 23 بهمن، 7 اسفند، 21 اسفند و 27 فروردین ماه 1402 پیگیری خواهد شد به شرکت کنندگان دوره گواهی نامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.