1403/02/05

مراسم تقدیر از اعضای ستاد برگزاری مسابقات جهانی 2022 تهران برگزار شد/ نصیرزاده: با این میزبانی موفق، کارمان سخت تر شد

مراسم تقدیر از اعضای ستاد برگزاری مسابقات جهانی 2022 تهران با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از برگزاری باشکوه مسابقات جام جهانی پیشکسوتان، مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان 2022 به میزبانی تهران با حضور 24 کشور از سراسر جهان، ظهر امروز طی مراسمی از اعضای ستاد برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر صورت گرفت.

در این مراسم که با حضور رییس و دیگر مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار می شد، عبدالمهدی نصیرزاده ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران جهت برگزاری باشکوه مسابقات جهانی 2022 تهران گفت: هم رییس فدراسیون جهانی و نمایندگان کشورهای مختلف بعد از خروج از ایران از میزبانی کشورمان در این رویداد ابراز رضایت کردند. از تک تک کسانی که برای سربلندی کشورشان در جریان این میزبانی زحمت کشیدند، تشکر می کنم، اما باید بگویم از اینجا به بعد کار ما سخت تر می شود. تجربیات جدیدی را در این میزبانی بزرگ به دست آوردیم و سعی می کنیم از این پس بیش از پیش شاهد بتوانیم مسابقات بین المللی را در کشورمان برگزار کنیم.

وی افزود: هر کسی بتواند پرچم ایران را بالا ببرد، ما به او افتخار می کنیم. وقتی خبر قهرمانی هادی چوپان را شنیدم، اشک ریختم. این قهرمان هم سال ها برای تیم ملی کشور زحمت کشیده و افتخارآفرینی کرده است. امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم تا استعدادهای ناب ایران بتوانند در میادین بین المللی روز به روز بیشتر افتخارآفرینی کرده و پرچم ایران را بالا ببرند.