1403/01/31

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با استاندار آذربایجان غربی/ نصیرزاده: خاطره خوشی از میزبانی آذربایجان غربی در ذهن ماست/ معتمدیان: به دیپلماسی ورزشی اعتقاد داریم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر به ارومیه با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان غربی با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

در این نشست که سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و کیومرث پورایراندوست رییس هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی نیز حاضر بودند، محور صحبت ها کمک به ورزش بدنسازی و حمایت از رشته های زیر مجموعه این فدراسیون بود.

در ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با اشاره به موفقیت های اخیر فدراسیون بدنسازی گفت: سال گذشته با همکاری فدراسیون و مسئولان استانی آذربایجان غربی مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان در ارومیه برگزار شده که بازتاب بسیار خوبی داشته و همچنان همه از آن به نیکی یاد می کنند. امیدواریم با حضور دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون و آقای پورایراندوست در هیات بدنسازی این همکاری ها تداوم داشته باشد.

در ادامه عبدالمهدی نصیرزاده در صحبت های خود گفت: آقای معتمدیان از خانواده ورزش است و خیلی خوب ورزش را می شناسد. قبلا که ایشان در استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی حضور داشتند، لطف و محبتشان شامل حال ما شده و اینکه هم در دولت قبلی و هم در دولت فعلی به عنوان استاندار فعالیت می کنند، نشان از تعامل بالای ایشان با عموم مردم و جامعه است. هم با استاندار محترم و هم با آقای ایراندوست که امروز با رای اعضای مجمع به عنوان رییس هیات انتخاب شدند، سابقه همکاری داشته ایم و این اتفاق زمینه همکاری های آینده را هم فراهم می کند. از آنجایی که با ارزش ترین رکن در بحث میزبانی رویدادهای بین المللی نیروی انسانی است، ما با تیم قدرتمندی مدیریتی در استان آذربایجان غربی، این آمادگی را داریم که یکی از سه رویداد بین المللی پیش روی فدراسیون ایران، در این استان برگزار گردد.

در پایان نیز معتمدیان در خصوص بحث های مطرح شده عنوان کرد: آقای نصیرزاده جزو مدیرانی است که به ایشان نمی توان نه گفت چون جواب مثبت را از هر مدیری می گیرد. از همه ارگان و دستگاههای استان می خواهم که با تمام توان برای برگزاری یکی از رویدادهای بین المللی فدراسیون بدنسازی آماده باشند. برگزاری مسابقات بین المللی با حضور تیم های خارجی در این منطقه پیام واضح امن بودن کشور ما را به دنیا صادر می کند. دیپلماسی ورزشی باعث نزدیکی هر چه بیشتر ملل منطقه می شود و از آنجایی که استان آذربایجان غربی در جوار کشورهایی همچون عراق، ارمنستان، گرجستان و ترکیه واقع شده، شرایط مناسبی از این نظر دارد.

همچنین در پایان این نشست لوح تقدیری که از سوی رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام آماده شده بود، توسط استاندار آذربایجان غربی به کیومرث پورایراندوست رییس هیات این استان اهدا شد.