1403/01/09

بیرامی: فدراسیون بدنسازی در سطح داخلی و بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته/ آذربایجان غربی آماده میزبانی رویدادهای بین المللی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی آمادگی کامل خود را برای اخذ میزبانی رویدادهای بین المللی فدراسیون اعلام کرد.

سجاد بیرامی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی اظهار داشت: خوشحالیم که در این مجمع در خدمت آقای دکتر نصیرزاده بودیم و جلسه به ریاست ایشان برگزار شد. همچنین آقای کاشانی به عنوان نماینده وزارت ورزش در این مجمع حاضر بودند و رقابت در یک فضای سالم و پرنشاط انجام شد. در نهایت آقای پورایراندوست با 27 رای موفق شدند برای 4 سال آینده ریاست هیات بدنسازی را عهده دار شوند. همچنین اعضای هیات رییسه پیشنهادی ایشان نیز با رای گیری انتخاب شدند.

وی افزود: نشست خوبی را هم به همراه ریاست فدراسیون بدنسازی با استاندار آذربایجان غربی داشتیم. در این جلسه مذاکرات خوبی در راستای کمک به بهبود کمی و کیفی زیرساخت های فدراسیون بدنسازی و رشته های زیرمجموعه آن در سطح استان صورت گرفت. همچنین استان آذربایجان غربی آمادگی کامل خود را برای اخذ میزبانی رویدادهای بین المللی فدراسیون اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی تصریح کرد: انصافا از زمان حضور آقای دکتر نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی فعالیت های بی سابقه ای را در سطح ایران و جهان شاهد بودیم. ما علاقه داریم تا با همکاری فدراسیون بتوانیم یکی از رویدادهای مهم و بین المللی را در استان آذربایجان غربی میزبانی کنیم تا در پیشرفت این رشته پرطرفدار سهم اندکی داشته باشیم.