1403/01/31

روشن: داوران تست مسابقات جهانی تهران مدارک خود را تکمیل کنند

مدیر دوره بین المللی داوری پرورش اندام گفت: در سمینار داوری بین المللی مطالب مفید و جدیدی جهت به روزرسانی داوران از سوی رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی مطرح شد.

مصطفی روشن در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری سمینار و دوره بین المللی داوری پرورش اندام اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان و جام جهانی پیشکسوتان در تهران، از این فرصت برای بالا بردن دانش داوران ایرانی استفاده کردیم. سمینار به روزرسانی داوران با حضور پاول فیلبورن، رییس کمیته داوران IFBB برگزار شد و بیش از 100 نفر از داوران پرورش اندام کشورمان در این سمینار حاضر بودند.

وی افزود: مطالب خیلی خوبی در این سمینار بیان شد و آخرین قوانین و به روزرسانی ها به اطلاع داوران رسید. در این سمینار تمامی داوران در رده های مختلف حاضر بودند.

مدیر دوره بین المللی داوری پرورش اندام عنوان کرد: دوره داوری برای داوران درجه یک پرورش اندام که قصد داشتند دفترچه بین المللی دریافت کنند، ادامه داشت و ما در طول مسابقات جهانی نیز از آن ها به عنوان داور تست استفاده کردیم.

روشن در پایان گفت: داورانی که به عنوان داور تست در مسابقات حضور داشتند، می بایست مدارک خود را تکمیل کرده و در انتظار اعلام نتیجه آزمون خود باشند. داشتن معرفی نامه از هیات های استانی جزو الزامات اصلی برای این داوران به شمار می رود که باید حتما به فدراسیون ارائه کنند.

گفتنی است؛ داوران تست مسابقات جهانی 2022 تهران می توانند با تکمیل مدارک خود با آقای مصطفی روشن به شماره 09122019476 در ارتباط باشند.