1403/01/29

خوشنویس: این حجم از میزبانی های بین المللی در بدنسازی ایران بی سابقه است/ مسابقات استانی آقایان و بانوان را در قزوین برگزار می کنیم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: رقابت های پرورش اندام قهرمانی استان قزوین را با نام گرامیداشت دهه فجر برگزار می کنیم.

آفشید خوشنویس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برنامه هیات استان قزوین در ماههای پایانی سال 1401 اظهار داشت: طبق روال همیشه در فصل زمستان مسابقات استانی را در تمامی رشته های زیرمجموعه فدراسیون برگزار می کنیم و نفرات برگزیده به رقابت های کشوری اعزام می شوند. امسال نیز با توجه به همزمانی برگزاری مسابقات با دهه فجر، قصد داریم رقابت های پرورش اندام قهرمانی استان قزوین را با نام گرامیداشت دهه فجر برگزار کنیم.

وی در خصوص برنامه های هیات استان قزوین در بخش بانوان عنوان کرد: در بخش بانوان همانطور که فدراسیون اعلام کرده در سه رشته مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ فعالیت داریم. سال گذشته مسابقات را در رشته های مچ اندازی و فیتنس چلنج برگزار کردیم و امسال نیز سعی می کنیم این روند ادامه دار باشد؛ ضمن اینکه مسابقات پاورلیفتینگ بانوان را نیز برای نخستین دوره برنامه ریزی خواهیم کرد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در خصوص برگزاری مسابقات پرورش اندام جوانان جهان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان به میزبانی تهران بیان کرد: مسابقات جهانی تهران با استقبال خوب کشورهای خارجی و حضور نمایندگان 24 کشور باشکوه برگزار شد. انصافا که شاهد یک برگزاری عالی بودیم و برای اولین بار بود که این تعداد از کشورهای خارجی به ایران آمدند.

خوشنویس در پایان گفت: با همت و تلاش ریاست فدراسیون، ایران به پایگاهی برای میزبانی های بزرگ در منطقه تبدیل خواهد شد. در ماههای آینده میزبانی های بین المللی ادامه دارد و مسابقات مستریونیورس، پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان و مچ اندازی قهرمانی آسیا در ایران برگزار خواهد شد. این اتفاقات در تاریخ پرورش اندام ایران بی سابقه است و ما هم از پیشرفت ایران در سطح جهان خوشحال هستیم.