1403/01/10

امیری: کرمانشاه برای قطعی کردن میزبانی مستریونیورس باید به تعهدات خود عمل کند/ استان های دیگری هم کاندیدای میزبانی هستند

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: متاسفانه تاکنون مقدمات اعطای میزبانی مسابقات مستریونیورس به کرمانشاه از سوی مسئولان این استان فراهم نشده است.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص آخرین وضعیت میزبانی مسابقات بین المللی مستریونیورس 2023 اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته از سوی ریاست فدراسیون میزبانی مسابقات مستریونیورس از تاریخ 29 بهمن تا 2 اسفندماه 1401 به کشورمان اعطا شده و این رقابت ها در رشته های پرورش اندام، قویترین مردان، فیتنس چلنج و مچ اندازی و در رده های سنی مختلف با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حاشیه مسابقات جهانی 2022 در تهران، درخواست میزبانی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ارائه و حتی نشستی مشترک با حضور رییس فدراسیون بدنسازی ایران و رییس فدراسیون جهانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و رییس هیات بدنسازی این استان برگزار شد.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: متاسفانه تاکنون مقدمات اعطای این میزبانی به کرمانشاه از سوی مسئولان این استان فراهم نشده است. می بایست یکسری تعهدات قبل از اعطای رسمی میزبانی از سوی این استان انجام شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

امیری در پایان گفت: در صورتی که استان کرمانشاه تا روز یکشنبه 11 دی ماه نتواند به تعهدات خود عمل کند، فدراسیون میزبانی مسابقات یونیورس را به استان های دیگری که متقاضی هستند، واگذار خواهد کرد.