1403/02/04

حضور عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در فدراسیون بدنسازی/ ابراهیمی: فدراسیون بدنسازی پرچمدار سلامت و نشاط اجتماعی در جامعه است

یحیی ابراهیمی نماینده مردم استان لرستان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در محل فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد فدراسیون در دو سال گذشته را ارائه داد و گفت: رشته بدنسازی با توجه به پتانسیل بیش از 23 هزار باشگاه در سراسر کشور، پر مخاطب ترین فدراسیون ورزشی محسوب می شود. با توجه به گستردگی این رشته ورزشی در کشور نیازمند ساز و کاری هستیم تا بتوانیم به صورت مستقیم روی باشگاه ها به ویژه در بحث مبارزه با دوپینگ و مصرف مکمل ها نظارت داشته باشیم. طرحی را در خصوص توزیع مکمل های ورزشی از کانال باشگاههای بدنسازی آماده کردیم و ارائه دادیم، اما متاسفانه هنوز با وجود فراهم بودن شرایط شاهد هستیم که باشگاهها نقشی در این رابطه ندارند. 

ابراهیمی نیز پس از تماشای کلیپی از افتخارات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دو سال گذشته با تحسین عملکرد فدراسیون و قهرمانی های بدست آمده در مسابقات بین المللی تصریح کرد: عملکرد و فعالیت بالای فدراسیون به ویژه افتخارات بدست آمده قابل تحسین است. همچنین در جریان قرار گرفتم که فدراسیون بدنسازی در بحث اعطای میزبانی به مناطق محروم جز فدراسیون های پیش رو به حساب می آید. در کل فدراسیون بدنسازی پرچمدار سلامت و نشاط اجتماعی در جامعه به شمار می رود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: من هم اعتقاد دارم که باشگاههای بدنسازی با توجه به مخاطبان پرتعداد در سراسر کشور می توانند با نظارت فدراسیون و ایجاد سازوکار مناسب محلی برای توزیع مکمل های ورزشی باشند و قطعا این موضوع را در کمیسیون بهداشت هم بررسی خواهیم کرد.