1403/01/10

ديوسالار به عنوان رييس تجديدنظر دادگاه تهران معرفى شد/ آرزوى موفقيت فدراسيون بدنسازى براى رييس كميته انضباطى

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس تجدید نظر دادگاه تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد دیوسالار رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی حکمی از سوی حجت السلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس تجدید نظر دادگاه تهران منصوب شد.

در مراسم تكريم ديوسالار كه امروز برگزار شد، یحیی جعفری رئیس دادگاه عمومی انقلاب استان تهران، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و دیگر مقامات عالی رتبه قوه قضاییه نیز حضور داشتند. 

دیوسالار در این مراسم خطاب به همکاران  قضایی خود گفت: از تمامی دوستان و همکاران خود که در طول سالها در مجتمع قضایی صدر در کنار آنها بودم تقدیر و تشکر می کنم.  همچنین از آقای محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه، آقای القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران و آقای جعفری رئیس کل دادگاههای عمومی انقلاب تهران و اقای افراسیاب معاون رییس کل محاکم و رییس مجتمع قضایی صدر نیز بابت اعتمادی که به اینجانب داشتند و  این وظیفه خطیر را به بنده واگذار کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: آن چیز که از بقیه مسائل اهمیت بیشتری دارد ایمان به وعده های خداوند در سخت ترین شرایط و دشواری های کار است که حتما اتفاق می افتد  که امیدوار هستم تمامی قضات عادل کشور این موضوع را سر لوحه کار خود قرار دهند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تبریک به رئیس کمیته انضباطی گفت : از زمان حضور آقای دیوسالار در راس کمیته انضباطی فدارسیون شاهد این هستیم ایشان با عدالت محوری و محبت خود باعث شدند که تمامی حواشی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون کم رنگ شده است و امروز به خوبی شاهد آن هستیم که آقای دیوسالار به عنوان یک مسئول عادل و محبوب در جامعه پرورش اندام به شمار می آیند.

فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام براى ديوسالار در سمت جديد آرزوى موفقيت مى كند.