1403/01/10

نظری: استان ها هر چه سريعتر براى مسابقات فيتنس چلنج كشورى اقدام كنند/ مستريونيورس يك فرصت بى نظير براى بانوان است

سرپرست کمیته بانوان فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام گفت : بانوان ورزشکار می توانند تا پايان وقت ادارى امروز برای حضور در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی باشگاه های کشور ثبت نام کنند.

مهدیه نظری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت : همانطور که میدانید مسابقات فیتنس چلنج بانوان 13 و 14 بهمن ماه به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد. ابتدا ورزشکاران برای حضور در این رویداد تا 30 دی ماه فرصت داشتند ثبت نام کنند. اما با توجه به وضع موجود و بروز برخی از مشکلات اینترنتی مقرر شد ثبت نام ورزشکاران تا روز سه شنبه 4 بهمن ماه تمدید شود. از هیات های استانی تقاضا داریم تا پایان این زمان اعلام شده ثبت نام ورزشکاران خود را انجام دهد تا مشکلی در برگزاری رقابت ها به وجود نیاید.

وی افزود : مسابقات  فیتنس چلنج قهرمانی باشگاه های کشور در 4 رده سنی نوجوانان، بزرگسالان در رده طلایی برگزار خواهد شد. فیتنس چلنج همیشه جز پر مخاطب ترین تورنمنت های ما بوده است. ان شاالله این بار نیز با تلاش و مشارکت هیات های استانی شاهد حضور پررنگ ورزشکاران در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور و مستریونیورس خواهیم بود.

سرپرست کمیته بانوان اظهار داشت : با توجه به فاصله کمی که بین مسابقات کشوری و رقابت های مستریونیورس وجود دارد بانوان ما این فرصت را دارند که با یک بدن آماده در یک رویداد بین المللی نیز شرکت کنند و خود را محک بزنند. باید بگویم مستریونیورس یک فرصت بی نظیر برای بانوان ورزشکار است که ورزشکاران باید آن را مغتنم بشمارند. 

نظری در پایان افزود : ما در این ماه و ماه آینده شاهد برگزاری 3 رویداد کشوری در بخش بانوان در رشته های فیتنس چلنج ، مچ اندازی و پاورلیفتینگ هستیم. جا دارد همینجا از دکتر نصیرزاده تشکر کنم که نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته اند و با حضور ایشان ورزش بانوان در رشته های زیر مجموعه فدراسیون جان دوباره ای گرفته است.