1403/01/09

حاتمی:برگزاری مسابقات قهرمانی استان در شهرستان ها باعث شور و نشاط می شود

رئیس هیئت بدنسازی استان کرمانشاه گفت:برگزاری مسابقات قهرمانی استان در شهرستان ها باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم آن منطقه می شود.

به گزارش روابط عمومى هيات بدنسازى و پرورش اندام استان كرمانشاه، مهدی حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پیرامون مسابقات قهرمانی استان در بهمن ماه اظهار داشت:از ابتدای دوران سرپرستی و ریاستم در هیئت بدنسازی یکی از اهدافم برگزاری رقابت های قهرمانی استان در شهرستان ها بود که خدا را شكر برای دومین بار در سال ۱۴۰۱ این اتفاق رخ خواهد داد و پس از میزبانی شایسته شهرستان صحنه در رقابت های قهرمانی استان در فصل تابستان حالا رقابت های فصل زمستان هم در شهرستان قصرشیرین برگزار می شود تا شور و اشتاق این رشته ورزشی در تمام استان پخش شود.

وی افزود:پس از برگزاری رقابت های قهرمانی استان نفرات برتر به مسابقات کشوری قم اعزام می شوند و حتما نفرات شایسته ای هم برای حضور در رقابت های مستر یونیورس رامسر آماده خواهیم کرد تا روزهای خوب بدنسازی در استان کرمانشاه ادامه دار باشد.

رئیس هیئت بدنسازی استان کرمانشاه گفت:برای سال جدید برنامه آموزشی هیئت بدنسازی را طراحی کردیم و انشالله در هر فصل چندین دوره کلاس برگزار خواهیم کرد تا علم مربیان استان هم پیشرفت کند.


حاتمی خاطر نشان کرد:از تمامی قهرمانان و پیشکسوتان استان کرمانشاه هم دعوت می کنم با حضور در رقابت های قهرمانی استان به رشد این رشته کمک کنند.