1403/02/01

آغاز به کار سامانه اعتبارسنجی گواهینامه های مربیگری/ مربیان قبل از سال 97 برای بازآموزی اقدام کنند

مربیانی که بیش از 3 سال از صدور گواهینامه های مربیگری آنها گذشته است، برابر با آئین نامه دوره های مربیگری وزارت ورزش باید در دوره های بازآموزی فدراسیون شرکت نمایند و اعتبارسنجی شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، همه مربیانی که قبل از سال 1397 مدارک مربیگری خود را از فدراسیون بدنسازی دریافت کرده اند، موظف هستند از طریق سامانه اعتبارسنجی گواهینامه های مربیگری ثبت نام و پس از گذراندن دوره بازآموزی و تایید کمیته مربیان مدرک مربیگری خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

مربیان می توانند پس از ورود به پنل اختصاصی خود در سامانه ملی بدنسازی با انتخاب گزینه (( بازآموزی )) نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات اقدام کنند.

بازگذاری اسکن گواهینامه مربیگری که توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صادر شده و بیمه حوادث مربیان الزامی است.

گواهینامه های جدید مربیگری الکترونیک صادر شده و این امر ارتقای امنیت گواهینامه ها، افزایش سرعت صدور و تحویل گواهینامه به متقاضیان و سهولت حمل و نگهداری آنها را در پی خوهد داشت. همچنین گواهی نامه ها مجهز به نشان QRCODE و قابل استعلام آنلاین در بستر وب می باشد.

گفتنی است؛ افرادی که مدرک مربیگری خود را قبل از سال 97 دریافت کرده اند، حتما می بایست در دوره های بازآموزی یا ارتقا شرکت کنند، در غیر اینصورت مدرک مربیگری آن ها فاقد اعتبار خواهد بود.