1403/02/06

کلانتری: دختران مچ انداز ایران یک فرصت استثنایی را در پیش دارند/ با تمام توان برای مستریونیورس آماده می شوم

ملی پوش مچ اندازی ایران در مسابقات جهانی 2022 گفت: برگزاری مسابقات مستریونیورس در ایران این شرایط را فراهم کرده تا بانوان ایرانی با کمترین هزینه در یک رویداد بین المللی حاضر شوند.

مهدیه کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: برگزاری مسابقات مستریونیورس یک اتفاق بزرگ است که برای نخستین بار به میزبانی ایران انجام می شود. هم اکنون تمام تمرکز من حضور پر رنگ در مسابقات مستریونورس و موفقیت در این رویداد است. ان شاالله بعد از آن خود را برای مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور و سپس مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه در کشورمان برگزار می شود، آماده می کنم.

وی افزود: مهم ترین اتفاق در خصوص برگزاری این رقابت ها این است که کشورمان در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای اولین بار میزبان یک رویداد بین المللی در بخش بانوان است و این موضوع را باید همگی به فال نیک بگیریم. از همین رو این اتفاق بهترین فرصت برای بانوان ایرانی است که در کشور خودمان و با هزینه کمتر در یک رویداد بین المللی شرکت کنند. از طرفی ما در سال آینده نیز میزبان رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا هستیم و فکر می کنم میزبانی از این دو رویداد یک فرصت طلایی برای همه ورزشکاران علی الخصوص بانوان باشد.

ملی پوش مچ اندازی ایران در مسابقات جهانی 2022 در پایان گفت: باید از زحمات دکتر نصیرزاده تشکر کنم. فدراسیون در زمان حضور ایشان تحول بزرگی داشته و اتفاقاتی رخ داده که تاکنون بی سابقه بوده است.  ایشان با نگاه ویژه ای که به مچ اندازی داشته اند این ورزش را در کشورمان بار دیگر احیا کردند. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و شاهد موفقیت مچ اندازان ایرانی در رویدادهای آسیایی و جهانی باشیم.