1403/02/07

عزيزيان: تیم ملى مچ اندازى ایران در دل مسابقات مستريونيورس و رقابتهاى كشورى انتخاب مى شود

سرپرست کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی گفت: ترکیب تیم ملی آسیایی با حضور کمیته فنی در مستریونیورس و مسابقات باشگاههای کشور انتخاب می شود.

اسدالله عزیزیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه رویدادهای پیش روی کمیته مچ اندازی اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور از سیزدهم تا بیستم اسفندماه در شهر سنندج در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان، پیشکسوتان و معلولین برگزار خواهد شد. به طور حتم این رویداد همچون مسابقات مستریونیورس با حضور کمیته فنی برگزار خواهد شد تا بهترین ورزشکاران برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شوند.

وی افزود: برگزاری رقابت های مستریونیورس در کشورمان یک فرصت بی نظیر برای ورزشکاران است تا در این فستیوال حضور پیدا کنند. این رویداد قبل از مسابقات آسیایی می تواند یک محک جدی برای ورزشکاران کشورمان باشد. با توجه به برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 در دو بخش دختران و پسران از 7 لغایت 15 اردیبهشت 1402 به میزبانی ایران، قرار است اعضای کمیته فنی هم مسابقات مستریونیورس و هم مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور را زیر نظر بگیرند تا نفرات منتخب از دل این دو رویداد انتخاب شوند. 

عزیزیان ادامه داد: نکته مهم اینجاست که مسابقات مستریونیورس اولین رویداد بین المللی مچ اندازی در بخش بانوان در کشورمان به حساب می آید. از همه ورزشکاران رشته مچ اندازی برای حضور در این رقابت ها دعوت می کنم و امیدوارم با حضور ورزشکاران خارجی تنور مسابقات مستریونیورس داغ تر شود.

سرپرست کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی در پایان تصریح کرد: بار دیگر تاکید می کنم ورزشکارانی که قصد دارند لباس تیم ملی را در مسابقات آسیایی بر تن کنند، فرصت دارند تا در شانس خود را در مسابقات مستریونیورس و رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در سنندج بیازمایند.