1403/01/09

یادداشت/ دیدار اعضای یک خانواده

روز های ۲۱ و ۲۲ دی ماه گذشته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام میزبان بخشی از خانواده خود بود.

فردی که ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد به این میهمانان که برخی از آن ها شاید ورزشی نبودند، اما پای ورزشی که نصیرزاده آن‌ را عشق خواند، با عشق مانده اند گفت: همه ما یک خانواده ایم، خانواده ورزش بدنسازی و پرورش اندام.

مهمانانی که سمتشان مدیر روابط عمومی هیات های استانی بود اما در واقع سمت و پست را فراموش کرده بودند و با تلفیق عشق و هنر به میدان اطلاع رسانی و جلوگیری از ایجاد حاشیه آمده اند.

اما چرا فراموشی؟

مدیران روابط عمومی همان هایی هستند که همیشه پشت دوربین عکاسان می ایستند تا عکس ورزشکاران و مسوولین آنچه که باید بشود، در حاشیه مراسمات و مسابقات باید دست به قلم شوند تا خبر افتخار آفرینی قهرمانان با سرعت هرچه تمام تر به گوش جامعه برسد و تمام توان و ارتباط خود را برای پررنگ کردن اقدامات یک ورزشکار و قهرمان که سختی های زیادی را برای رسیدن به سکوی قهرمانی گذرانده پای کار می آورند.

برخورد متفاوت یک مدیر با زیر مجموعه خود

کمتر مدیری را پیدا خواهید کرد که همسو با برگزاری مسابقات پر چالش و دارای ویژگی های خاص نگاه و توجه ویژه به حوزه روابط عمومی مجموعه خود داشته باشد.

نصیرزاده اما با اقدامی دلنشین چارچوب های مدیریتی را کنار گذاشته و علاوه بر ساخت یک مجموعه یک دست و صمیمی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نگاه ویژه تری به حوزه روابط عمومی داشته، تا آنجا که با شناخت کامل از مدیران روابط عمومی استان ها، اقدامات و فعالیت های آنان را نیز رصد می کند.

آقای مدیر اما همسو با رصد فعالیت ها و نقد آن ها، نگاه از بالا به پایین به مجموعه خود ندارد و در گفتارش با تاکید بر افزایش ارتباط، حس تاثیر گذاری و افزایش روحیه را به مدیران روابط القا می کند که انگیزه بزرگی می شود تا جوانان تازه نفس فعال در این حوزه با شوق و اشتیاق دو چندان پای کار ورزش بدنسازی و پرورش اندام بیایند.

نصیرزاده در ادامه صحبت های خود با مدیران روابط عمومی استان ها اظهار کرد: روابط عمومی بازوی راست هر مجموعه ای است، آنها با عملکرد خود می توانند فعالیت های هیات های استانی را ارائه كنند و به خوبی فعالیت های ورزشی و فرهنگی هیات را نشان دهند تا عملکرد آنها براى همه عیان شود.

ریس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای فعالان عرصه روابط عمومی هدیه ای را در نظر گرفت که آن را اینگونه بیان کرد: ما حتى مى توانيم در اعزام هاى برون مرزى از مسئولين روابط عمومى استان ها به عنوان خبرنگار اعزامى استفاده كنيم و این مستلزم این است كه با یکدیگر کار کنیم تا از توانمندی شما آگاه شویم.

امید است تا با نگاه بلند مجموعه روابط عمومی و ریاست فدراسیون، گام های متفاوت و خوبی در راستای شناخت رشته های مختلف این ورزش و آگاهی بخشی جوانان برداشته شود.

حمیدرضا جعفرزاده

روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم