1403/02/07

نشست هماهنگى برگزارى مستريونيورس با حضور نماينده مردم رامسر و معاون رييس جمهور برگزار شد/ بسيج همگانى در مازندران براى يك ميزبانى تاريخى

نشستى با حضور رييس كميسيون تلفيق مجلس، معاون رييس جمهور و سرپرست هيات بدنسازى مازندران در خصوص مسابقات مستريونيورس در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز نقی کلانتری سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران با سید شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر، رييس كميسيون تلفيق و عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراى اسلامى در خصوص برگزاری مسابقات بين المللى مستریونیورس در استان مازندران و شهر رامسر دیدار و گفتگو کرد.

حسینی ضمن اعلام حمایت از برگزاری این رقابت ها در رامسر از حسن توجه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای اعطای میزبانی به این شهر تقدیر و تشکر کرد و در تماسی با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون در این خصوص به گفتگو پرداخت. 

گفتنی است؛ در این نشست سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، آشوریان فرماندار رامسر، امینی شاد شهردار رامسر و جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر نیز حضور داشتند.

سيدمحمد حسينى معاون امور مجلس رئیس جمهور نيز با حمايت از برگزارى اين رويداد به صورت تماس تلفنى با نصيرزاده رييس فدراسيون در خصوص برگزارى باشكوه اين رويداد به صحبت پرداخت.