1403/01/10

اعلام برنامه مسابقات رشته فیزیک در رقابت های باشگاههای کشور/ پیری: ورزشکاران حتما در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند

رئیس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور باید در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند.

محسن پیری رئیس کمیته فیزیک در گفتگو با روابط عمومی فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته قدکشی و ثبت نام ورزشکاران رشته های فیزیک، ماسکولار، فیزیک کلاسیک و گیمز کلاسیک برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور از ساعت 10 تا 19 روز چهارشنبه 19 بهمن ماه در محل برگزاری رقابت ها در شهر قم انجام می شود و شرکت کنندگان با ثبت نام اولیه در سامانه ملی بدنسازی و معرفی نامه از هیات استان در این تاریخ می توانند برای حضور در مسابقات اقدام نمایند. به هیچ عنوان بدون ثبت نام در سامانه آیدی کارت برای ورزشکاران صادر نمی شود. البته وزن کشی رشته های بادی کلاسیک و بیلدینگ نیز در همین روز انجام خواهد شد. 

وی افزود: ورزشکاران از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 20 بهمن ماه به ترتیب در رشته های فیزیک بزرگسالان، ماسکولار، فیزیک کلاسیک بزرگسالان، گیمزکلاسیک بزرگسالان، جوانان فیزیک کلاسیک کلاسیک، جوانان فیزیک، جوانان گیمزکلاسیک و پیشکسوتان فیزیک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات سایر رشته ها نیز روز جمعه 21 بهمن ماه برگزار می شود.

رییس کمیته فیزیک در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در قم، با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا آماده مسابقات بین المللی مستریونیورس شوند که از تاریخ 26 لغایت 30 بهمن ماه در مازندران(شهرستان رامسر) برگزار می شود.