1403/01/09

سلطانی نژاد: نفرات برتر مسابقات کشوری قم به اردوی تیم ملی دعوت می شوند/ ورزشکاران مستریونیورس را از دست ندهند

سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: نفرات منتخب مسابقات مستریونیورس در رامسر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

رضا سلطانی نژاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص انتخاب ملی پوشان جهت شرکت در مسابقات مستریونیورس ایران اظهار داشت: طبق جلسه ای که با رییس فدراسیون داشتیم مقرر شد کسانی که در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در قم به مقام قهرمانی دست پیدا می کنند و توسط کمیته فنی انتخاب می شوند، به اردوی تیم ملی دعوت شوند تا عضو تیم ملی در مسابقات مستریونیورس باشند.

وی افزود: این نفرات روز سه شنبه 25 بهمن باید در اردوی تیم ملی در شهر رامسر حضور پیدا کنند و خود را به آقای هاشمی سرپرست اردو معرفی کنند. ما در همه رده های سنی از جمله جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در همه رشته ها ملی پوش خواهیم داشت. همچنین مربیان تیم ملی که به زودی نام آنها اعلام خواهد شد نیز در این روز باید در اردو حضور داشته باشند.

سلطانی نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: توصیه من به ورزشکاران این است که به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهد. این مسابقات به نوعی یک مسابقه جهانی محسوب می‌شود و از امتیاز شورای برون مرزی برخوردار است و مورد تایید وزارت ورزش می باشد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست سازمان تیم های ملی در پایان بیان داشت: این مسابقات 40 هزار دلار جایزه نقدی دارد که بین همه رشته ها و قهرمانان تقسیم می‌شود و از همه مهم تر در این رویداد 16 کارت الیت پرو داده می شود که افرادی که موفق به شدند این کارت را کسب کنند می توانند در روز آخر در مسابقات الیت پرو شرکت کنند.