1403/01/31

پیام های تبریک سه هیات استانی پرورش اندام به دکتر نصیرزاده

هیات های استانی سمنان، همدان و گیلان در پیام هایی جداگانه انتخاب رییس جدید این فدراسیون را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در متن پیام دانيال خاتمی فر، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان آمده است: 

«جناب آقای نصير زاده عزيز
باسلام 
احتراما،بدين وسيله انتخاب شايسته جنابعالي به عنوان رئيس فدراسيون بدنسازی كه نشان از شايستگي شما مي باشد، را تبريك عرض مي نمائيم. اميد است در سايه الطاف الهي و بهره مندي از توانمندي هاي ارزنده شما شاهد توسعه هرچه بيشتر ورزش استان باشيم. »

همچنین روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان متن پیام خود را بدین شرح صادر کرده است: 

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر نصیرزاده
ریاست محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران
کسب رای اعتماد از مجمع عمومی «فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران» و حضور جنابعالی در سمت ریاست این فدراسیون را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.
سوابق جنابعالی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان در ورزش و سابقۀ درخشان مدیریتی جنابعالی را به شخصیتی برازنده تبدیل نموده است که اطمینان داریم خواهید توانست با توسعه توامان رشتۀ بدنسازی ، پرورش اندام ، فیتنس ، مچ اندازی و پاورلیفتینگ ایران اسلامی ، نقش تاریخی موثر و ارزشمندی را ایفاء نمائید.
در پایان انتخاب بجا و شایسته جنابعالی رابه عنوان رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد ،کارآمدی ، لیاقت و شایستگی‌ های شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به مردم و ورزش کشور است را تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان خواستاریم.»

در متن پیام تبریک هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان نیز آمده است: 

«جناب آقای دکتر عبدالمهدی نصیرزاده
هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان، انتخاب شما را به سمت والای ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ج.ا.ا صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستار است.»