1403/01/09
صنعتی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمان:

در بهمن ماه مسابقه برگزار می‌کنیم/ روزهای روشنی را پیش روی پرورش اندام می‌بینم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان گفت: زمان مناسبی برای آماده سازی ورزشکاران تا اسفندماه وجود دارد.

کامران صنعتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در این دوره به بهترین شکل انتخابات فدراسیون برگزار شد و افتخار می کنیم که ریاست فدراسیون برعهده یک مدیر جوان و کارآزموده است که در سازمان لیگ کشتی نشان داد می تواند به خوبی مسائل را مدیریت کند.

وی درباره برنامه های هیات استان کرمان برای برگزاری مسابقات عنوان کرد: ما حتی با وجود شرایط فوق العاده ای که در کشور حکمفرماست، به برگزاری مسابقات امیدوار هستیم. به خاطر اینکه انگیزه ای برای ورزشکاران به وجود بیاید، قطعا تا پایان سال باید یک دوره مسابقات برگزار کنیم و در سال جدید نیز خودمان را با شرایطی که کرونا به وجود آورده، وفق دهیم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان ادامه داد: طبق دستور ریاست فدراسیون، قرار است روسای هیات ها برنامه های خود را در زمینه چگونگی برگزاری مسابقات ارائه کنند تا بعد از تایید انشالله بتوانیم در بهمن ماه مسابقات را برگزار کنیم.

صنعتی در پایان در خصوص تاثیر برگزاری مسابقات کشوری بعد از چند ماه وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: این مسابقات می تواند آغاز دوباره ای برای پرورش اندام باشد. تقریبا زمان مناسبی هم برای آماده سازی ورزشکاران تا اسفندماه وجود دارد. فکر می کنم پیکره پرورش اندام احیا خواهد شد و من روزهای روشنی را پیش روی این فدراسیون می بینم.