1403/01/31

مسابقات قهرمانی استان اصفهان بدون تماشاگر برگزار می شود

بر اساس نشست و همفکری اعضای شورای پرورش اندام و بدنسازی استان اصفهان مسابقات جام شهدای مدافع سلامت یک روزه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از روابط عمومی هیات استان اصفهان، دومین جلسه شورای پرورش اندام باحضور رئیس و دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که اکثر اعضای شورای پرورش اندام استان اصفهان حضور داشتند، همفکری و تبادل نظر سازوکار دقیق و منظم جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات قهرمانی استان تنظیم و با حداکثر آرا تصویب شد.

گفتنی است، سازوکار برگزاری مسابقات پرورش اندام با توجه به شرایط کرونا و درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا تدوین شده است. بر این اساس مسابقات قهرمانی استان با نام "جام شهدای مدافع سلامت" بخاطر حفظ و امنیت سلامت ورزشکاران بصورت تفکیکی یک روزه و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

شایان ذکر است، باتوجه به دستور ستاد کرونا مبنی بر عدم حضور تماشاگر و همراه ورزشکار در مسابقات جهت رفاه حال جامعه بزرگ ورزشی استان مسابقات به صورت آنلاین با کیفیت فول HD از طریق پیج بدنسازی اصفهان (Badansaziye_esfahan) در اینستاگرام برای عموم پخش می شود.