1403/01/10
مرتضی روشن ضمیر، قهرمان پرورش اندام جهان:

ارج نهادن به ورزشکاران اولین خواسته ماست/باید انگیزه رقابت بین ورزشکاران وجود داشته باشد

اوورال مسابقات جهانی اسپانیا گفت: اگر به همه ورزشکاران با یک دید نگاه شود انگیزه بهتری پیدا می کنند و می توانند در عرصه بین المللی پرچم ایران را به اهتزار در بیاورند.

مرتضی روشن ضمیر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص تغییرات و تحولات جدید فدراسیون اظهار داشت: خوشحالم که امروز اینجا آمدم و این انتخاب شایسته قطعاً باعث پیشرفت این ورزش می شود. نه اینکه تابحال کاری نشده باشد، نه؛ انجام شده ولی به نحو احسنت نبود.

قهرمان پرورش اندام جهان در ادامه افزود: رئیس جدید از جنس و بدنه این رشته است. سالیان سال که حضور مستمر داشتم و عضو تیم ملی بودم. دکتر نصیرزاده در این عرصه همیشه هم قدم با ورزشکاران بود. مطمئناً با حضور گرم ایشان این رشته به تعالی خودش خواهد رسید.

وی با اشاره به این موضوع که ارزش نهادن به ورزشکاران اولین خواسته آنهاست، عنوان کرد: ورزشکاران از جان و مال خود می زنند و وارد این عرصه می شوند و برای حضور و رقابت در مسابقات تلاش های بسیاری می کنند. امروز اگر فدراسیون در اوج قرار دارد بخاطر قهرمانانش است. پس اولین نگاه خوش بینانه به ورزشکاران ارج نهادن به آنهاست.

روشن ضمیر در ادامه بیان کرد: در گذشته ضوابط کنار گذاشته شده بود و بیشتر روابط حکم فرما بود. به همین دلیل انگیزه ورزشکاران برای انتخابی تیم ملی کم شده بود. انشاالله با حضور رئیس جدید این مسائل حل شود. می دانم که او درک درستی از این مسیر دارد و در جریان همه چیز است.

قهرمان پرورش اندام جهان یادآور شد: روحیه، اولین چیزی است که در عرصه قهرمانی بسیار تاثیر می گذارد. اگر روحیه و انگیزه انتخاب شدن در ورزشکار وجود نداشته باشد نمی تواند به راحتی در مسابقات حضور یابد و رقابت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر می خواهید میادین مسابقات از حضور ورزشکاران این رشته قوی و پر باشد باید به آنها بها داده شود. بدانید که اگر به همه ورزشکاران با یک دید نگاه شود انگیزه بهتری پیدا می کنند و می توانند در عرصه بین المللی پرچم ایران را به اهتزار در بیاورند.