1403/01/31
مهدی فاطمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی:

برای موفقیت قویترین مردان، قهرمانان باید متحد باشند

پیشکسوت رشته قویترین مردان گفت: با توجه به ارتباطات خوبی که آقای نصیرزاده دارد، به نظرم صددرصد مردان آهنین بازهم به تلویزیون برمی گردد.

مهدی فاطمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با وضعیت رشته قویترین مردان اظهار داشت: به آقای نصیرزاده بابت انتخابش به عنوان رییس فدراسیون تبریک می گویم. او مدیر جوان و خوش فکری است و با برنامه هایی که در ذهنش دارد، می تواند باعث رشد و پیشرفت تمام رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی شود. به نظرم در دوره جدید فدراسیون فدراسیون با کمک همه قهرمانان می تواند سطح رشته قویترین مردان را ارتقا دهد.

وی درباره ملاقاتش با رییس فدراسیون افزود: ما برای گرفتن پست و مقام به فدراسیون نیامدیم. در دیداری هم که داشتیم، به آقای نصیرزاده اعلام کردیم هر کاری از دستمان بربیاید، انجام خواهیم داد تا رشته قویترین مردان پیشرفت کند. از همه ورزشکاران و قهرمانان هم خواهش می کنم که متحد شوند و به فدراسیون کمک کنند. این ورزش برای همه است و شخص خاصی مالک آن نیست. قهرمانان باید جمع شوند و کمک حال فدراسیون باشند تا با یک برنامه ریزی خوب قویترین مردان را به روزهای خوب خود بازگردانیم.

مهدی فاطمی در پایان درباره خواسته علاقه مندان به قویترین مردان مبنی بر پخش دوباره مسابقه مردان آهنین از تلویزیون گفت: با توجه به ارتباطات خوبی که آقای نصیرزاده دارد، به نظرم صددرصد مردان آهنین بازهم به تلویزیون برمی گردد. اگر قرار به برگزاری دوباره مسابقات باشد، باید سعی کنیم از گروههای جوانی استفاده کنیم که کاملا موجه باشند چون باید تصویر خوبی از فدراسیون بدنسازی را در تلویزیون نمایش دهیم.