1403/01/09
با حضور ورزشکاران، قهرمانان و مسئولین؛

مراسم کمک های مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

مراسم کمک های مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای حمایت از مربیان آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حاشیه افتتاح باشگاه تخصصی پاورلیفتینگ در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و با تدابیر فدراسیون 300 بسته معیشتی برای کمک به مربیان آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند با حضور مسئولین وزارت ورزش و جمعی از قهرمانان رشته های زیر مجموعه این فدراسیون جمع آوری شد تا با هماهنگی کمیته پیشکسوتان به دست نیازمندان برسد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: جامعه ورزش در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان موفق و سربلند بوده است. بخصوص که از بدو ورود ویروس کرونا مشکلات زیاد و قابل توجهی به لحاظ اقتصادی و معیشتی برای اقشار مختلف از جمله باشگاه داران و افرادی که به نحوی در این مجموعه ها شاغل بودند، ایجاد شده است.

عبدالحمید احمدی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همیشه پیشگام است. در حادثه سیل زدگان و کمک برای ساخت منزل برای آنها این فدراسیون نسبت به سایر فدراسیون ها پیشگام بود. این مسئله نشان می دهد که این جامعه نسبت به مشکلات مردم حساس هستند و احساس مسوولیت و همراهی می کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک های مومنانه، جامعه بسیار بزرگ پرورش اندام و قهرمانان این رشته به صورت خود جوش دست به دست هم دادند و به کمک آنها تعدادی بسته معیشتی آماده کردیم تا به دست نیازمندان برسد.

عبدالمهدی نصیرزاده یادآور شد: بسیاری از باشگاه داران و مربیان بخاطر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند که امیدوارم این ویروس منحوس هرچه سریع تر از جامعه ما و دنیا رخت بر ببندد و برود.