1403/01/31

نشست ستاد اجرایی مسابقات "مستریونیورس ایران" برگزار شد/ نصیرزاده: این اولین بار است خانواده پرورش اندام و ورزش های قدرتی دور هم جمع می شوند

نشست ستاد اجرایی مسابقات بین المللی "مستریونیورس ایران" با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در فاصله 10 روز مانده تا شروع رویداد بین المللی "مستریونیورس ایران" نشست ستاد اجرایی این رقابت ها در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، ناصر امیری دبیرکل فدراسیون، نسرین شاه محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون و مسئولین کمیته های مختلف و سرپرستان فنی مسابقات حضور داشتند، در خصوص برگزاری باشکوه این رویداد در رشته های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

رییس فدراسیون بدنسازی در بخشی از صحبت های خود گفت: "خاطره خوبی از ایران در ذهن مهمانان خارجی از مسابقات جهانی 2022 تهران باقی ماند و قصد داریم این بار نیز مسابقات مستریونیورس را بسیار باشکوه و در استان مازندران برگزار کنیم. در هفته های اخیر با همکاری خیلی از مسئولین و کمیته بین الملل رایزنی های خوبی برای حضور ورزشکاران خارجی در این رویداد صورت گرفت که تا حد زیادی مثمرثمر بود. بدون شک حضور مهمانان خارجی در رامسر به عنوان یک منطقه گردشگری علاوه بر جذابیت های ورزشی، برای آن ها جذابیت توریستی هم خواهد داشت. هدف ما برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2023 در کشورمان است و باید از آزمون میزبانی مسابقات مستریونیورس سربلند بیرون بیاییم. این برای اولین بار است که خانواده پرورش اندام و ورزش های قدرتی در قالب یک فستیوال دورهم جمع خواهند شد و این موضوع کار همه ما را سخت می کند."

در ادامه در خصوص زمانبندی مسابقات، نحوه برگزاری رقابت ها، چگونگی حضور ورزشکاران داخلی و خارجی و... مباحثی مطرح شد که نتایج آن به زودی از طریق سایت رسمی فدراسیون به اطلاع ورزشکاران خواهد رسید.