1403/02/01

اعلام جزییات مسابقات فیتنس در مستریونیورس/ زندی: رقابت ها به سبک مسابقات کشوری برگزار می شود

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی گفت: با تلاش شبانه روزی مسئولین فدراسیون و کمیته فیتنس و تایید فدراسیون جهانی، مسابقات فیتنس در رویداد مستریونیورس در رشته های فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل برگزار می شود.

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات فیتنس در رویداد بین المللی "مستریونیورس ایران" اظهار داشت: تمام تمرکز کمیته فیتنس در این مقطع روی برگزاری باشکوه مسابقات مستریونیورس است و قطعا حضور ورزشکاران در رقابت های بین المللی مستریونیورس که دارای حکم و مدال معتبر از سوی فدراسیون جهانی و جوایز دلاری می باشد و در كشور عزيزمان ايران برگزار مي شود، با توجه به هزينه هاى بالاى اقامت و بليط حتى در كشورهاى همسايه یک فرصت خوب برای تمامی فیتنس کاران خواهد بود كه با كمترين هزينه بتوانند براى اولين بار طبق قوانين كميته فيتنس در مسابقات بین المللی شركت كنند.

وی افزود: با تایید فدراسیون جهانی، مسابقات فیتنس در رویداد مستریونیورس در رشته های فیتنس اسپرت(جوانان و بزرگسالان)، فیتنس استایل و ماسل استایل برگزار می شود و نحوه برگزاری رقابت ها نیز همچون مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود که در تابستان 1401 در مرکز هنری الماس برگزار شد. در واقع ورزشکاران در راند اول تمامی رشته ها در چهار کوارتر نمایش بدن را خواهند داشت و در راند دوم فیتنس اسپرت حرکات نمایشی، در راند دوم فیتنس استایل كت و شلوار رسمى و در راند دوم ماسل استایل لباس اسپرت را در برنامه دارند.

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی در ادامه تصریح کرد: زمان برگزاری مسابقات فیتنس نیز روز شنبه 29 بهمن ماه خواهد بود و ورزشکاران این رشته می توانند روز 28 بهمن با مراجعه به شهر رامسر در استان مازندران مراحل قدکشی و دریافت آیدی کارت را پشت سر بگذارند. البته که از همین حالا تمامی ورزشکاران باید ثبت نام خود را در سامانه ملی بدنسازی تکمیل کنند تا حضورشان در این مسابقات قطعی شود.