1403/02/05

فردا، آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری در مستریونیورس/ شرایط اختصاص اسکان و تغذیه رایگان به ورزشکاران اعلام شد

با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اسکان و تغذیه رایگان تنها به ورزشکارانی تعلق می گیرد که تا فردا به صورت حضوری یا غیرحضوری برای شرکت در مسابقات مستریونیورس ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات بین المللی مستریونیورس(گرامیداشت دهه مبارک فجر) در رشته های پرورش اندام، فیتنس، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قویترین مردان طی روزهای 26 لغایت 30 بهمن 1401 به میزبانی استان مازندران و در شهر رامسر برگزار خواهد شد.

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون مبنی بر ارائه اسکان و تغذیه رایگان به ورزشکاران این رویداد، از این طریق اعلام می گردد تنها ورزشکارانی از این تسهیلات بهره خواهند برد که تا پایان روز دوشنبه 24 بهمن ماه به صورت حضوری یا غیرحضوری ثبت نام خود را تکمیل کنند.

گفتنی است؛ هم اکنون ثبت نام حضوری در محل فدراسیون انجام می پذیرد و ثبت نام غیرحضوری نیز از طریق سامانه ملی بدنسازی به آدرس WWW.PORTAL.IRANBBF.IR صورت می گیرد. البته ثبت نام حضوری تا روز ثبت نام و وزن کشی 26 بهمن ماه برای رشته های پرورش اندام، فیتنس چلنج و مچ اندازی بانوان و 28 بهمن ماه برای رشته های فیتنس، فیتنس چلنج و مچ اندازی مردان و بخش حرفه ای پرورش اندام ادامه خواهد داشت. 

ورزشکاران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09355129129 تماس حاصل نمایند.