1403/02/07
در دیدار با مسئولین هیات استان اصفهان مطرح شد؛

تاکید آیت الله مهدوی بر بررسی و رفع مشکلات باشگاه های بدنسازی

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خواستار توسعه فرهنگ و منش پهلوانی در جامعه ورزشی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از هیات استان اصفهان، آیت الله العظمی مهدوی در دیدار با مسئولین هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان اظهار داشت: باید  به سمت اخلاق، منش و رفتار پهلوانی و دینی و حمایت از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی حرکت کرد و برنامه ریزی ها و حمایت های لازم از ورزشکاران صورت گیرد.

ایشان با اشاره به ویژگی های پهلوانی حضرت آیت الله مستجابی  وی را اسوه و الگوی برای جامعه  ورزشکاران دانست و تصریح کرد: اقدامات مناسب در جهت احیای هرچه بیشتر مروت، صداقت، سخاوت، تهذیب فکر و پرهیز از دغل بازی و دروغ در کنار ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید مراکز ورزشی با رعایت موازین شرعی و قانونی فعالیت نمایند و هیات استان با همکاری متخصصان مربوطه بر فعالیت‌ها نظارت کامل داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت پخش اذان در راستای سلامت جسم و روح انسان اعلام کرد: در مبادی اسلام به ورزش کردن و حفظ  سلامت جسم و روح تاکیدات فراوانی  شده است.

آیت الله مهدوی بررسی و رفع مشکلات باشگاه های ورزشی را ضروری خواند و ادامه داد: در جریان چالش های پیش رو، اقدامات انجام گرفته است.

محمد جوزدانی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان نیز در این دیدار  با اشاره به  موفقیت های هیات در این دوره از جمله کسب مقام اول در مسابقات کشوری  و  ۱۰ رتبه در رویدادهای جهانی و آسیایی گفت: توسعه ورزش بدون حمایت متولیان امری غیر ممکن است.

وی ادامه داد: امروز که در شرایط پسا کرونا قرار داریم پرداختن به ورزش بیش از هر زمانی دیگری ضروری است و ایجاد بستر و زمینه ای برای تشویق عامه مردم به امر ورزش جزو اولویت ما است.