1403/01/09

اولین دوره مسابقات مستریونیورس ایران رسما افتتاح شد/ سانتونخا: ایران و مردمش عاشق ورزش هستند

مراسم افتتاحیه مسابقات مستریونیورس ایران با حضور رئیس فدراسیون جهانی در مجموعه تله کابین رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم افتتاحیه رقابت های مستریونیورس ایران عصر امروز(پنجشنبه) با حضور رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روسای فدراسیون کشورهای شرکت کننده، فرماندار و شهردار رامسر و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مجموعه تله کابین رامسر برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر پخش کلیپ هایی از مسابقات و نمایش های محلی و خوشامدگویی به رییس فدراسیون جهانی، رییس فدراسیون ایران، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران هم به سخنرانی پرداختند. 

رافائل سانتونخا در بخشی از این مراسم گفت: چه افتخاری بزرگی است که من امروز در کنار شما هستم تا در جمع شما علاقه مندان به ورزش مراسم افتتاحیه را جشن بگیریم. باید بگویم رامسر شهر زیبایی است. من چندین نوبت به ایران سفر کردم و باید بگویم این سفر بی نظیری است از سبزی جنگل ها تا آبی دریا. من احترام زیادی برای کشور شمال قائل هستم. من به فرهنگ شما و کشور شما احترام زیادی می گذارم. ایران عاشق ورزش است و من این شوق و روحیه شما را تحسین می کنم. من از همه شما  و آقای نصیرزاده تشکر میکنم. ما با هم روزهای فوق العاده ای را در پیش خواهیم داشت.