1403/02/06

پورایراندوست: آذربایجان غربی برای میزبانی های بزرگ آماده است/ هیات های استانی باید دوشادوش فدراسیون قدم بردارند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: امیدوار هستم تمامی روسای هیات های استانی دوشادوش فدراسیون قدم بردارند و باعث رونق رشته های زیر مجموعه فدراسیون باشند.

کیومرث پورایراندوست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص وضعیت این هیات در سالی که گذشت، اظهار داشت: ضمن تبریک سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز، باید بگویم در مدت زمانی که من به همراه همکارانم کار خود را در هیات پرورش اندام استان آذربایجان غربی آغاز کردیم در تلاش بودیم تا روند متفاوتی در پیش بگیریم. ما ابتدا توانستیم در سطح استان مسابقات انتخابی را در رشته های مختلف برگزار کنیم و حضور پر رنگ و فعالی در مسابقات کشوری و همچنین مستریونیورس داشتیم. در بخش آموزش نیز مشکلاتی در کلاس ها و سمینارها وجود داشت که الحمدالله بر طرف شد.

وی در خصوص برنامه های این هیات در سال جاری عنوان کرد: ما در نظر داریم به منظور ارتقا دانش مربیان و داوران کلاس ها و سمینارهای مختلفی را برگزار کنیم. همچنین در نظر داریم تا در رویدادهای مهمی همچون مسابقات پرورش اندام قهرمانی دانشجویان جهان و مسابقات کشوری پرورش اندام میزبان باشیم. رایزنی هایی در این خصوص صورت گرفته است که ان‌شاالله به زودی آنها را نهایی خواهیم کرد. همچنین در نظر داریم با توجه به مذاکراتی که از طریق فدراسیون، با کشورهای همسایه داشته ایم میزبان یک فستیوال ورزشی در بخش بانوان باشیم و قرار است فعالیت ویژه ای در بخش بانوان در بخش بین المللی داشته باشیم.

رئیس هیات آذربایجان غربی در پایان گفت: فدراسیون پرورش اندام در بین تمامی فدراسیون های کشورمان سر آمد است. روزی نبوده که دغدغه ای در این فدراسیون نباشد و ماهی نبوده که مسابقه ای برگزار نشود. در این شرایط که تبلیغات سو علیه کشور ما می شود و شبکه های معاند در حال جو سازی علیه ملت ما هستند، ما میزبان دو رویداد بزرگ جهانی طی ماه در کشورمان بودیم و به بهترین نحو ممکن شاهد برگزاری آن ها از سوی فدراسیون بودیم که این جای تقدیر دارد. امیدوارم تمامی هیات های استانی دوشادوش فدراسیون قدم بردارند و باعث رونق رشته های زیر مجموعه فدراسیون باشند.