1403/02/06

نفر به نفر با ملی پوشان اعزامی به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 امارات(بخش هشتم)/ کارینا کرمی، پدیده 15 ساله مچ اندازی ایران در آسیا

کارینا کرمی، جوانترین عضو تیم ملی مچ اندازی ایران برای اعزام به رقابت های آسیایی 2023 امارات خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از 7 لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر عجمان کشور امارات برگزار خواهد شد که تیم های ملی مچ اندازی آقایان و بانوان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

کارینا کرمی نوجوان ۱۵ ساله یکی از پدیده های مچ اندازی بانوان ایران برای درخشش در مسابقات آسیایی 2023 امارات به شمار می رود. این نوجوان اهل آذربایجان غربی که همچنان مشغول تحصیل در مدرسه است، می تواند بعد از درخشش در مستریونیورس و مسابقات کشوری، این بار در امارات چشم ها را به خود خیره کند.

کرمی در خصوص مسیری که برای رسیدن به تیم ملی مچ اندازی طی کرده، گفت: "مستریونیورس در سطح بسیار خوبی برگزار شد و سطح مسابقه بسیار عالی بود. از تمامی مسئولان فدراسیون بسیار متشکریم که این فرصت را برای ورزشکاران فراهم کردند تا در کشور خودمان بتوانیم رقابت هایی در سطح بین المللی داشته باشیم. من با تمام عشق و علاقه در این رشته ورزشی پیش می روم و برای پیشرفت در این کار قدم برمی دارم زیرا معجزه ای در کار نیست و با توجه به تمرینات دشواری که دارم، امیدوارم مدال خوش رنگی را برای کشورم عزیزم به ارمغان بیاورم."

 

در ادامه بیشتر با کارینا کرمی، نماینده وزن 70+ کیلوگرم تیم ملی مچ اندازی نوجوانان بانوان آشنا می شویم:

 

نام و نام خانوادگی: کارینا کرمی چوپلو

تاریخ تولد: 11 بهمن 1386

زادگاه: آذربایجان غربی

شغل: دانش آموز

رده سنی: نوجوانان

وزن: 70+ کیلوگرم

سوابق قهرمانی: دارنده چهار مدال طلای استان، دو مدال برنز قهرمانی کشور سرعین، مدال طلای دست چپ مسابقات مستر یونیورس و مدال نقره دست راست، دارنده مدال طلای دست چپ کشوری سنندج