1403/01/10
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه:

کرمانشاه در لیگ پاورلیفتینگ به میدان می‌رود

رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه از آغاز لیگ پاورلیفتینگ در کشور خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود تیمی از کرمانشاه برای اولین بار در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه، حسین شیروانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رییس جدید فدراسیون قول برگزاری این لیگ را داده است و امیدواریم که با حمایت‌های مسوولان استانی بتوانیم نماینده‌ای از کرمانشاه هم در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی در خصوص توان و ظرفیت ورزشکاران کرمانشاهی هم گفت: ما در کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار بالایی داریم و وضعیت ما طوری است که برای حضور در این لیگ نیازی به بازیکن غیربومی نداریم.

شیروانی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیرات آن بر فعالیت باشگاه‌داران هم گفت: بالغ بر ۵۰ درصد باشگاه‌های ورزشی ما بدنسازی است که هزینه‌های زیادی دارند اما در تسهیلات کرونا همه رشته‌های ورزشی یکسان دیده شدند که کاملا غیرکارشناسی بود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه، ضمن انتقاد از صدور بیش از حد مجوز تاسیس باشگاه هم گفت: این صدور مجوزها به باشگاه‌ها بسیار آسیب می‌زند در صورتی که باید کرمانشاه را به مناطق مختلف تقسیم کرده و متناسب با هر منطقه مجوز تاسیس باشگاه صادر شود تا برخی از آنها دچار مشکلات اقتصادی نشوند.

شیروانی بر حضور بخش خصوصی در کرمانشاه برای حمایت از باشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: وضعیت مالی دولت مناسب نیست و ما چاره‌ای جز بخش خصوصی و اسپانسیر نداریم و باید چندین برند مطرح کشور را به کرمانشاه بیاوریم تا بتوانیم وضعیت مالی باشگاه‌ها هم سر و سامان بگیرد.