1403/01/10

افتتاح یکی از بزرگترین باشگاه‌های بدنسازی مازندران با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی

با حضور عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، رییس فدراسیون بدنسازی و چند تن دیگر از مسئولان یکی از بزرگترین باشگاه‌های پرورش اندام و بدنسازی مازندران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عصر دیروز(پنجشنبه 23 بهمن ماه) با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی یکی از بزرگترین باشگاه‌های پرورش اندام و بدنسازی مازندران با بروزترین امکانات در بابل افتتاح گردید.

با حضور دکترکریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، دکتر نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی، مهندس ولیزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل، بریمانی معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مهدی نصیبی نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، ابوالقاسمی رئیس هیات بدنسازی و  پرورش اندام مازندران، خیرینیا رئیس هیات اسکیت مازندران ، لیلاعرب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل و جمعی از مسئولان شهرستانی، باشگاه پرورش اندام و بدنسازی ستاره شمال در دو بخش بانوان و آقایان در شهرستان بابل به بهره برداری رسید.

این باشگاه توسط محسن نادرنژاد اولین مازندرانی دارنده مدال طلای مسابقات کشوری در رشته بدنسازی و پرورش اندام، سه سالن مجزا  بدنسازی، کراس فیت و تی آر ایکس با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان اتمام و به مرحله بهره برداری رسید.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مراسم گفت: کسانی که پولشان را در ورزش هزینه و باشگاه بدنسازی افتتاح می کنند، عاشق هستند چون با این میزان سرمایه گذاری در هر بخش دیگری می توانستند چند برابر شاهد بازگشت سرمایه خود باشند. دلیل حضور من در اینجا نیز همین است که به این دوستان خداقوت بگویم.

در ادامه نیز نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس این آمادگی را دارد در راستای حمایت از باشگاههای بدنسازی هر کاری انجام دهد. به عنوان نماینده مردم بابل معتقدم افتتاح این باشگاه تاثیرات مثبتی روی افزایش فعالیت‌های بدنی مردم این منطقه و کاهش بزهکاری‌های اجتماعی و کاهش هزینه های درمان خواهد داشت.