1403/01/09
داداش‌پور، رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام بابلسر:

خانه بدنسازی بابلسر تا 20 ماه دیگر افتتاح می‌شود/در لیگ پاورلیفتینگ تیمداری می‌کنیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بابلسر گفت: خانه پرورش اندام در 3 طبقه مجزا برای رشته های پاورلیفتینگ، مچ اندازی و پرورش اندام ساخته می‌شود که تلاش داریم در کمتر از 20 ماه به بهره برداری برسد.

سعید داداش پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مسابقات قهرمانی استان مازندارن که به میزبانی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: میزبان مسابقات قهرمانی استان بودیم و افتخار داشتیم در خدمت دکتر نصیرزاده باشیم تا از نزدیک در جریان روند مسابقات و میزبانی ما قرار بگیرد. به گواه دوستانی که حضور داشتند و سابقه برگزاری مسابقات را دارند، مسابقات با کیفیت، بسیار خوب و شکیل برگزار شد. همه تلاشمان را کردیم تا جایی که امکان پذیر بود پروتکل ها را به بهترین نحو ممکن رعایت کنیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بابلسر با اشاره به حضور رئیس فدراسیون در مراسم کلنگ زنی خانه بدنسازی بابلسر، عنوان کرد: در نوار ساحلی بابلسر اولین خانه تخصصی پرورش اندام کشور در 2 بخش خانه پاورلیفتینگ بانوان و مچ اندازی ایران کلنگ خورد. مقداری از بودجه را از اسپانسرهایی که به عنوان خیر وارد این فضا شدند تهیه کردیم و تلاشمان این است در کمتر از 20 ماه آماده بهره برداری شود. به امید خدا بتوانیم طبق برنامه ریزی پیش برویم و فضایی بسیار مناسب در اختیار جوانان شهرمان، کشور و تیم های ملی قرار دهیم.

دادش پور با اشاره به صحبت های رییس فدراسیون بدنسازی که این کار می تواند الگویی برای سایر شهرها و استان های کشور باشد، افزود: این مجموعه به صورت کلی شامل تمام رشته های پاورلیفتینگ، مچ اندازی و پرورش اندام می شود. سالن های مجزا در 3 طبقه تعبیه می شود تا بانوان و آقایان بتوانند بطور همزمان از این مجموعه استفاده کنند. دفتر هیات نیز در یکی از طبقات واقع می شود.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: توافقاتی انجام شد تا بابلسر در اولین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ تیم داشته باشد. چون این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود تمایل داریم در مرحله رفت یا برگشت میزبان مسابقات لیگ باشیم.