1403/01/10

کرباسی: برگزاری دوره‌های بدنسازی در همه فدراسیون‌ها فقط با مجوز فدراسیون بدنسازی امکان‌پذیر است 

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: حسب دستور معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تذکرات جدی به فدراسیون ها داده شده که اقدام به برگزاری دوره های بدنسازی تحت عناوین مختلف نموده‌اند.

حسن کرباسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با این فدراسیون از سوی موسسات خصوصی و سایر ارگان ها اظهار داشت: تمام فدراسیون ها مکلف اند با توجه به قوانین موجود جهت برگزاری هرگونه دوره آموزشی و مربیگری مرتبط با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجوز لازم را از این فدراسیون اخذ نمایند.
سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه در موارد مشابهی دیده شده برخی از فدراسیون ها نسبت به انعقاد توافق نامه با شرکت های خصوصی یا بطور مستقیم در مواردی اقدام به برگزاری دوره های بدنسازی تحت عناوین مختلف نموده اند، تصریح کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته است حسب دستور معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و همین طور مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها تذکرات جدی به این فدراسیون ها اعلام شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان های یزد و تهران دوره های در حال برگزاری بود که با پیگیری های فدراسیون این دوره ها با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان کنسل شد. جا داره اعلام کنیم، هر فدراسیونی که تمایل به برگزاری دوره های بدنسازی برای ورزشکاران خود، تصمیم به برنامه ریزی، مدون کردن و اجرا آن دارد، این فدراسیون اعلام آمادگی می کند تا با تعامل بسیار نزدیک با آنها این کار را پیش ببرد و در کنارشان باشد.