1403/01/10

ارجمند: دو هزار حکم مربیگری که از قبل بلاتکلیف مانده بودند، آماده تحویل است/ منابع آموزشی باید تغییر کند

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی گفت: جهت تسریع در امور صدور سمینارها و ارج نهادن به روسای هیات های استانی صدور گواهی سمینار را در اختیار استان ها قرار دادیم.

آیت ارجمند در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با فعالیت‌ها و برنامه پیش روی انستیتو اظهار داشت: کارهای بسیار زیادی از گذشته باقی مانده است. طی چند هفته گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا مشکلات استان ها و ورزشکاران را در بحث آموزش به نحو مطلوبی به سرانجام برسانیم. نمرات آزمون بسیاری از هیات ها مانند تهران، تبریز و مشهد در سامانه ثبت نشده بود که به کمک همکاران نمرات در سامانه ثبت و اعلام نتیجه شد.
سرپرست انستیتوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: حدود 30 تا 50 هزار نسخه سمینار از گذشته باقی مانده است که برای استان هایی مانند قم و خراسان جنوبی را صادر شد و 12 تا 13 هزار نسخه سمینارهای استان های تهران و خراسان رضوی طی چند روز آینده آماده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با مساعدت وزارت ورزش و جوانان حدود 2 هزار حکم مربیگری که از سال های 89، 92، 95 و ... باقی مانده بود را به امضا رساندیم و آماده تحویل به استان ها است، تصریح کرد: به استان ها و ورزشکاران نوید می دهم که در تلاشیم از این به بعد احکام و گواهی سمینارهای جدید یک هفته تا 10 روز بعد برگزاری هر دوره آموزشی صادر و به استان ارسال شود. به امید خدا تا پایان اسفند ماه سال جاری تمام مدارک باقی مانده از گذشته آماده ارسال می شود. همچنین منابع آموزشی باید تغییر کند و بروز رسانی شود و در اختیار جامعه پر مخاطب بدنسازی و پرورش اندام قرار دهیم.
ارجمند با تاکید بر اینکه جهت تسریع در امور صدور سمینارها و ارج نهادن به روسای هیات های استانی صدور سمینار را در اختیار استان ها قرار دادیم، گفت: سمینارها با امضای رئیس هیات به فدراسیون ارسال شده و پس از بررسی مدارک پیوستی با امضاء سرپرست انستیتو و رئیس فدراسیون به هیات ها تحویل داده می شود.