1403/02/01

پیام تبریک نماینده ایرانشهر در پی نایب قهرمانی تازه رو در مسابقات قویترین مردان کشور

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور توسط ورزشکار ایرانشهری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر عبدالناصر درخشان در پی کسب مقام نایب قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور توسط محمدرضا تازه رو، ورزشکار ایرانشهری پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را سپاس می‌گویم که دلاورمرد رشید خطه سیستان و بلوچستان، محمدرضا تازه رو جوان خوش اخلاق و متین ایرانشهری توانست با تحمل تمام مرارت و سختی های پیش رو، بر مشکلات فائق آمده و با کسب مقام نایب قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور گرامی داشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر مردمان مهمان نواز و سربلند، ایرانشهر حلاوت و غرور را برای شهروندان عزیز استان به ارمغان آورد.

بر خود لازم می دانم ضمن عرض تبریک و شادباش این موفقیت کم نظیر، از زحمات و تلاش‌های بی بدیل این پهلوان بامرام و خوش اخلاق تشکر نموده و از خداوند متعال تداوم موفقیت های این عزیز را مسئلت نمایم.

امید است بتوانیم با تقویت زیرساخت ها و حمایت شایسته از استعدادهای درخشان جوانان این منطقه سبب دلگرمی قهرمانان و معرفی استعداد های نوظهور در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

همچنین جا دارد از مجموعه برگزار کنندکان این رخداد ورزشی ارزشمند، فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، هیأت پرورش اندام ایرانشهر، فرمانداری، دانشگاه های علوم پزشکی و ولایت، اسپانسرهای بخش خصوصی، سایر بانیان و حامیان و نهایتاً مردم قهرمان پرور و ورزش دوست ایرانشهر تقدیر و تشکر نمایم.

 

عبدالناصر درخشان

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، راسک و بخش های بنت، لاشار، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی