1403/01/09

تقی زاده: بدنسازی مادر همه ورزش هاست/ با ورود دکتر نصیرزاده شاهد تحولات خوبی بودیم

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به تغییراتی که در رأس  فدراسیون بدنسازی داشتیم، تحولات خوبی را در رشته های زیرمجموعه این فدراسیون شاهد هستیم. 

جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خوشبختانه پس از ورود دکتر نصیرزاده شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم و امیدواریم بتوانیم نقش خوبی در کنفدراسیون آسیایی و جهانی که شخص دکتر نصیرزاده در هیات اجرایی آن صاحب کرسی شده است،ایفا کنیم.


تقی زاده همچنین در ادامه افزود: بدنسازی مادر ورزش هاست و در سراسر ایران باشگاه های بدنسازی اشتغال های ویژه ای را داشته است،از مسئولین تقاضا ثمندیم به جهت رشد و اعتلای جایگاه این جامعه بزرگ ورزشی، توجه ویژه تری در مسائل مختلف داشته باشند.


 معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به اهمیت والای ورزش بدنسازی و پرورش اندام گفت: هدف از حضور بنده و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ،شخص دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس و دکتر کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس این است که به ورزشکاران عزیز حاضر در مسابقات بگوئیم که در کنار آنها خواهیم بود و از این عزیزان با تمام حمایت خواهیم کرد.