1403/01/10

حسن زاده و خاکیان قهرمان جوانان مسابقات پرورش اندام کشور شدند

رامین حسن زاده و امیر خاکیان موفق به کسب عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در دسته جوانان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز جوانان پرورش اندام کار در وزن های مثبت 75 کیلو گرم و منفی 75 کیلو بر روی استیج شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در تالار شهر کیش حاضر شدند.

در این رقابت ها 21 ورزشکار جوان به رقابت با حریفان خود پرداختند تا مدعیان قهرمانی هر دسته شناخته شوند.

در نهایت رامین حسن زاده از قزوین در وزن منفی 75 کیلو گرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمد سلیمانی از اصفهان نایب قهرمان این دسته شد. محمد سبحان نظری ورزشکار هرمزگانی در جایگاه سوم ایستاد و  رضا غلامی از کیش، ابراهیم فراهی از گلستان و علیرضا غفاری از خوزستان به ترتیب سکوهای چهارم تا ششم از آن خود کردند.

همچنین امیر خاکیان از تهران قهرمان دسته مثبت 75 کیلو گرم پرورش اندام جوانان شد و رامین باقر زاده از تبریز در سایه قهرمانی ایستاد. یزدان رحمت آبادی از کرمانشاه نیز به مقام سوم بسنده کرد. ممد مهدی سام نژاد از  کرمان و نوید دهقانی از هرمزگان هر کدام موفق به کسب عنوان های چهارم و پنجم شدند.

شایان ذکر است، رقابت های پرورش اندام شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دردسته بزرگسالان همچنان در تالار شهر کیش ادامه دارد.