1403/01/09
با موضوع بررسی مسابقات قهرمانی کشور؛

شورای مدیران فدراسیون بدنسازی تشکیل جلسه داد/نصیرزاده: آمادگی میزبانی از مسابقات آسیایی را داریم

نشست شورای مدیران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح روز شنبه و بلافاصله بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حدود 12 ساعت بعد از پایان شانزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار کشور به میزبانی جزیره کیش، صبح امروز(شنبه) نشست شورای مدیران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ریاست عبدالمهدی نصیرزاده برگزار شد.

بحث‌های مطرح شده در این نشست بیشتر پیرامون مسابقات قهرمانی کشور بود که روزهای 13 الی 15 اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست گفت: به همه همکاران که در طول هفته‌های اخیر برای برگزاری این رقابت‌ها زحمات زیادی کشیدند، خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر که با برگزاری این مسابقات، ورزشکاران بعد از بیش از یک سال دوری توانستند خودشان محک بزنند. البته مسابقات قهرمانی کشور ضعف‌هایی هم داشت که باید آن‌ها را شناسایی کرده و خیلی زود در پی رفع آن ها برای مسابقات بعدی باشیم.

نصیرزاده در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال پیش رو عنوان کرد: باید هر چه سریعتر از تاریخ دقیق مسابقات آسیایی باخبر شویم. حتی ما این آمادگی را داریم اگر IFBB میزبان مسابقات را مشخص نکرده باشد، برای میزبانی هم اقدام کنیم.

در ادامه نیز دیگر مسئولان و روسای کمیته های مختلف فدراسیون گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند و هماهنگی‌ها جهت برنامه های آتی فدراسیون تا پایان سال 99 انجام شد.