1403/01/10

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با استاندار گیلان/ هیات بدنسازی گیلان صاحب خانه می شود

عبدالمهدی نصیرزاده با همراهی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان و مدیر کل ورزش و جوانان با استاندار گیلان نشست و گفت و گو داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جریان سفر رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به استان گیلان و بعد از حضور در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان دیدارهای جداگانه ای با مسئولین سپاه قدس استان و رئیس دانشگاه گیلان، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان استان داشت و آخرین دیدار این سفر با ارسلان زارع استاندار گیلان بود که با همراهی مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و دانیال خاتمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان صورت پذیرفت.

در این نشست نصیرزاده خطاب به استاندار گیلان گفت: رشته بدنسازی و پرورش اندام ریشه در فرهنگ مردم این استان دارد و مردم استان به این ورزش بسیار علاقه مند هستند. به جرات می توان گفت این رشته پر طرفدار ترین و پر مخاطب ترین رشته ورزشی استان گیلان لحاظ می شود و این زیبنده نیست که هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در ساختمانی کوچک و استیجاری فعالیت داشته باشد.

بر همین اساس مدیر کل ورزش و جوانان قول داد 400 متر زمین در اختیار هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان قرار دهد و با مساعدت های استاندار کلنگ افتتاح این پروژه هرچه زودتر زده و فرآیند ساخت این ساختمان نیز سریعاً آغاز شود.

ارسلان زارع از مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خواست تا بطور جدی و هرچه سریعتر  موضوع احداث ساختمان هیات بدنسازی و پرورش اندام را پیگیری کند تا هیات بتواند زودتر صاحب ساختمان اداری شود که شامل خوابگاه هم است تا نیازهای فنی خودش را رفع و رجوع کند و به درآمد پایدار برسد.

در پایان این نشست استاندار گیلان با اشاره به تجربه موفق این استان در میزبانی مسابقات وزنه برداری جام محمود نامجو در سال 1398 تصریح کرد: در این رویدار تجربه موفقی داشتیم و توانستیم به خوبی این مسابقات را برگزار کنیم. قطعاً در رشته پرورش اندام هم می توانیم میزبان خوبی برای کشورمان باشیم. از همین جهت آمادگی خود را برای میزبانی رویدادهای بین المللی اعلام می کنیم.